تکنیکهای فوق العاده و آسان برای درمان عفونت در بارداری +فیلم و عکس

عفونت در بارداری

در این مطلب شما را با نکات تغذیه ای و درمان های طبیعی عفونت در بارداری آشنا می‌کند که مثل آبی روی آتش برای درمان عفونت شماست

یکی از مشکلات شایعی که ممکن است برای مادران باردار در طول دوران بارداری ایجاد شود، عفونت در بارداری می‌باشد. اگر خانمی‌ قبل از دوران بارداری به این عفونت مبتلا شده باشد، ممکن است در طول دوران بارداری هم به عفونت در بارداری مبتلا شود.

علائم عفونت در بارداری چیست

یکی از شایع ترین علایم عفونت قارچی در طول دوران بارداری، ترشحات سفید رنگی است

ناحیه تناسلی این بانوان معمولا متورم می‌باشد و در طول بارداری احساس خارش و سوزش در این ناحیه دارند

موقع عفونت قارچی، بوی نامطبوعی ایجاد می‌شود

درمان عفونت در بارداری با سیر

مصرف چند حبه سیر و یا قرص سیر بسیار مفید می‌باشد. سیر هم مانند ماست، عفونت های قارچی واژن را از بین می‌برد

درمان خانگی عفونت در بارداری

مقداری عسل طبیعی دکتر گیاهی را  به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه به ناحیه واژن خود بمالید تا علایم بیماری تسکین یابد. سپس عسل را پاک کنید و واژن را به خوبی بشویید.

خوردن ماست به این دسته از بیماران توصیه می‌شود، ماست حاوی موادی است که عفونت های قارچی را از بین می‌برد

مادران بارداری که به عفونت قارچی واژن مبتلا هستند، باید مصرف موادغذایی شیرین و قند و شکر را کاهش دهند. مصرف قند و شیرینی ها، رشد قارچ ها را سریع تر و بیشتر می‌کند

ناحیه واژن را با سرکه سیب شست و شو دهید

تذکر: قبل از استعمال موارد گفته شده (عفونت در بارداری) با پزشک متخصص خود مشورت کنید تا ضرری برای شما نداشته باشند

عفونت در بارداری

عفونت در بارداری خطرناکه؟

اگرچه امکان درمان طبیعی عفونت در بارداری وجود دارد، اما به دلیل اهمیت این دوران بهتر است مادران مبتلا تحت نظر پزشک متخصص زنان به درمان این بیماری بپردازند و اگر مایل باشند راه های طبیعی درمان عفونت در بارداری را هم در منزل انجام دهند.

درمان عفونت در بارداری بسیار مهم است، زیرا سلامت جنین مطرح است و احتمال به دنیا آمدن نوزاد بیمار از مادر مبتلا بسیار بالاست. عفونت در مادر، به صورت مشکلاتی در دهان و پوست نوزاد بروز می‌کند. بثورات پوستی در این نوزادان به سختی درمان می‌شود.

درمان عفونت در بارداری با طب سنتی

از عسل می توانید هم به صورت موضعی و هم به صورت خوراکی برای درمان عفونت در بارداری استفاده کنید. منظور از عسل ، عسل طبیعی است و عسل های تقلبی یا کارخانه ای نیست!

از شهد عسل طبیعی به عنوان درمان موضعی عفونت ناحیه تناسلی می توانید استفاده کنید.

به این صورت که مقداری شهد عسل را به قسمت بیرونی ناحیه تناسلی بمالید و پس از چند دقیقه آن را با آب گرم بشویید.

از عسل به عنوان درمان کننده خوراکی برای درمان عفونت در بارداری هم می توانید استفاده نمایید به این صورت که هر روز مقداری عسل طبیعی میل نمایید (نباید بیش از حد در دوران بارداری از عسل استفاده کرد)

عسل طبیعی

تحقیقات جدید و مکرری درباره تأثیر عسل برای درمان عفونت زنانه و عفونت در بارداری انجام شده است و نتایج نشان می‌دهد که عسل ماده طبیعی مفید برای درمان عفونت های زنانه و واژینال است. به نظر می‌رسد عسل خاصیت ضد قارچی عالی و توانایی از بین بردن علائم عفونت قارچی واژن را دارد، به ویژه هنگامی که با موم زنبور عسل، روغن زیتون یا ماست مخلوط شود که برای درمان عفونت در بارداری مفید است

گل‌هایی که شهد زنبورها را تأمین می‌کنند به طور خاص بر توانایی عسل در درمان عفونت های زنانه و عفونت در بارداری تأثیر می‌گذارند

عسل طبیعی حاوی پلی فنولها و فلاونوئیدهاست که این مواد شیمیایی عامل اثرات بیولوژیک عسل مانند فعالیت ضد قارچی هستند.

عسل طبیعی

عسل‌های طبیعی در درمان عفونت های زنانه با انواع قارچ‌ها مؤثر هستند

می‌توانیم با افزودن گیاهان مؤثر مانند دارچین ، پوست درخت گردو ، سیر و غیره ‏، کیفیت عسل را در درمان عفونت افزایش دهیم.

برای گرفتن بهترین نتیجه بهتر است با ترکیب چند گیاه دارویی و عسل به طور مؤثرتری به درمان عفونت های زنانه قارچی کمک کنید.

بسیاری از خانم ها با عفونت واژن متوسط گزارش دادند پس از استفاده از عسل به طور کامل بهبود یافتند.

عفونت در بارداری

علت استفاده از عسل طبیعی برای درمان عفونت در بارداری:

عسل از داروهای درمان عفونت واژن ارزان تر است

خانم ها دوست دارند بجای استفاده از مواد شیمیایی از مواد طبیعی استفاده کنند