تکنیکهای فوق العاده برای درمان عفونت دندان در منزل+فیلم

درمان عفونت دندان

طبق پژوهش‌های انجام شده، افرادی که روزانه به طور مداوم  حدود ۷۰ گرم عسل طبیعی مصرف می‌کنند به پوسیدگی دندان مبتلا نشده‌اند و از دندان‌های سالمی برخوردار می‌باشند. همچنین عسل طبیعی دارای قند طبیعی می‌باشد و به دلیل دارا بودن خاصیت ضدمیکروبی علاوه بر استحکام دندان‌ها و جلوگیری از پوسیدگی باعث رشد استخوان‌ها و درمان نرمی استخوان می‌شود و در تقویت لثه و درمان عفونت دندان نیز بسیار مفید واقع می‌شود.

درمان آبسه دندان

برای درمان عفونت دندان و آبسه دندان روزی سه حبه سیر را به اندازه ماش خرد کرده و هر حبه را همراه با یک لیوان آب یا آب عسل میل کنند.

برای درمان عفونت دندان و دهان می‎توان یک قاشق مربا خوری عسل را با چند قطره سرکه مخلوط کرده و روی لثه‎ و دندان ها مالید.

علائم عفونت دندان

این فکر که از عسل طبیعی میتوان برای درمان عفونت دندان استفاده کرد عجیب است؛  ولی عسل طبیعی می تواند رشد باکتری های پلاک و مقدار اسید تولیدی آن را کاهش دهد. بنابراین عسل طبیعی و خالص غذای ضد پوسیدگی دندان است.

برای درمان عفونت دندان ، از خواب بیدار میشوید، یک لیوان آب گرم آماده کنید و ۲ قاشق غذاخوری عسل و پودر دارچین را در آب گرم بریزید ، مخلوط کنید و سپس استفاده کنید.

درمان عفونت دندان

جهت تسکین دندان درد و تقویت لثه و همچنین درمان عفونت دندان ، عسل را با سرکه سیب مخلوط نموده و هر روز صبح و شب غرغره کنید،

جهت تقویت لثه ها و درمان عفونت دندان ، عسل طبیعی را با سرکه انگور مخلوط نموده و بر لثه ها بمالند و سپس لثه های ماساژ داده و این عمل را چند بار در روز تکرار نموده تا چرک ها را از بین برده و باعث ترمیم لثه ها بشود.

درمان عفونت دندان

برای درمان عفونت دندان و  ورم لثه، موم عسل را مانند آدامس جویده و سپس موم را بیرون بیندازید

برای از بین بردن جرم دندان و تقویت لثه و همچنین درمان عفونت دندان یک قسمت عسل ، یک قسمت سرکه سیب و یک قاشق آرد عدس را مخلوط کرده سپس دندان ها را مسواک نمایید

درمان عفونت دندان

مصرف عسل همراه شیر، آب یا زرده تخم مرغ غذای مناسبی است مخصوصا برای کسانی که جراحی فک، دهان و دندان داشته اند

نوشیدن چای ولرم همراه عسل باعث محکم شدن دندان می شود و بخاطر وجود فلورین از فساد دندان جلوگیری می کند

درمان عفونت دندان

برای جلوگیری از خراب شدن دندان کودکان، شیر آن ها را با عسل شیرین نمایند (روزانه بیش از ۱ قاشق مرباخوری ممنوع است)

عسل برای کودکان زیر یکسال ممنوع است

درمان عفونت دندان عصب کشی شده

مصرف گرده گل به همراه عسل از پوسیدگی دندان جلوگیری می کند

برای از بین بردن جرم و درمان عفونت دندان، عسل را با سرکه مخلوط کرده و دندان ها را مسواک کنید

درمان عفونت ریشه دندان

برای درمان عفونت دندان ، یک قاشق چایخوری پودر دارچین را با پنج قاشق عسل در کاسه کوچکی بریزید. کاملا عسل و دارچین را با هم مخلوط نمایید. مقداری از این ترکیب را با انگشت تمیز یا گوش پاکن و یا یک تکه پارچه استریل روی دندانتان بگذارید

درمان عفونت دندان

دوسین جایگزین بسیار خوبی است برای آنتی بیوتیک. ولی برای اینکه زودتر جواب بگیرید میتوانید از ترکیب (۵ واحد عسل + ۲ واحد نمک) برای مسواک کردن استفاده کنید.

برای درمان عفونت دندان هر ۱۲ ساعت یک قاشق مرباخوری از ترکیب (۱ واحد سیاهدانه نیم کوب + ۳ واحد عسل) استفاده کنید. به جای خمیر دندان از ترکیب (۵ واحد عسل + ۲ واحد نمک دریا) استفاده کنید.

درمان عفونت دندان

عسل حاوی انزیمی  است که  عنصر فسفات کلسیم که ۹۶ درصد مینای دندان را تشکیل می دهد از حل شدن در اسید های عسل محافظت می کند

مطلب پیشنهادی:   کبد چرب گرید ۲ چیست؟

مالیدن معجون پودر سماق اصل با پودر نمک با عسل طبیعی ، جهت جلوگیری از خون ریزی لثه های افرادی که زیاد دچار این مسله می شوند بسیار کاربردی است همچنان باعث رفع التهاب لثه ها و درمان عفونت دندان نیز می شود

درمان عفونت دندان

برای رفع و درمان عفونت دندان و آبسه دهان و لثه سراغ عسل  و سرکه بروید چون بهترین ضدعفونی کنند برای دهان و دندان شما هستند.

برای درمان عفونت دندان ، می توانید یک قاشق سرکه را با یک قاشق عسل مخلوط کرده و روی لثه هایی که قرمز و متورم هستند بگذارید تا به رفع التهاب کمک کند

عوارض عفونت دندان

مواد موجود در عسل طبیعی دندانها ، دهان و روده را ضد عفونی نموده و باعث سفیدی طبیعی دندانها  و درمان عفونت دندان می شود

سیر، عسل، فلفل، نمک، پونه، پوست انار، ریشه زنجبیل، برگ چای و موادی از این دست هم در قدیم برای تسکین دندان درد و درمان عفونت دندان استفاده می‌شده اند.