چگونه با درمان درد معده با عسل برای همیشه با این بیماری خداحافظی کنید؟+فیلم وعکس

درمان درد معده با عسل

درمان درد معده با عسل روشی است که از سالها پیش رواج داشته و امتحان خود را پس داده است

بیشتر دردهایی که در ناحیه معده صورت می گیرد غذاهای ناسالم مانند فست فودها ، غذاهای چرب و زیان بار است

درمان درد معده با ‏عسل‏

مصرف بعضی از خوراکی ها با معده خالی مانند چای، قهوه و آب لیموترش، همچنین غذاهای بسیار داغ منجر به بروز مشکلات و ناراحتی هایی مانند درد و سوزش معده میشود و حتی در طولانی مدت نیز می‌تواند باعث زخم معده شود و درمان درد معده با عسل‏ بهترین گزینه برای رهایی از این مشکل است.

درمان درد معده با ‏عسل‏

چهار روش برای درمان درد معده با عسل:

۱- استفاده روزانه یک قاشق عسل طبیعی دکتر گیاهی پیش از وعده صبحانه  یکی از روش های درمان درد معده با عسل است.

۲- استفاده عسل با آب گرم روش دیگری است که در برخی موارد سریعتر و بهتر برای درمان درد معده با عسل‏ نتیجه بخش می‌باشد.

۳-  برای برای درمان درد معده با عسل ، مقدار ۵ گرم آویشن را در حدود ۴۰۰ سی سی آب بجوشانید و سپس آن را با عسل طبیعی دکتر گیاهی بخورید

۴- برای درمان درد معده با عسل ، می توانید موسیر را با عسل مخلوط کنید و بر روی قسمتی که درد دارید قرار دهید. ترکیب گفته شده به مرور جذب خواهد شد.

۵ – برای درمان معده درد با عسل ، صبح ناشتا و آخر شب دو قاشق چای خوری عسل میل کنید.

برای نتیجه بهتر، به هنگام صبح یک ساعت بعد از مصرف عسل، از نوشیدن و خوردن خودداری کنید

امام صادق (ع) می فرمایند: خوردن عسل با آب گرم درد معده را برطرف می‌کند

درمان درد معده با ‏عسل‏

درمان درد معده با عسل از نظر کارشناسان طب سنتی:

کارشناسان طب سنتی معتقدند مصرف عسل درد معده را تسکین می‌دهد و باعث درمان درد معده با عسل‏ است ، و اولین و آخرین غذا برای این بیماران مصرف عسل است که برای تسکین درد معده بسیار موثر می باشد

کسانی که به بیماریهای  معده دچار هستند باید عادت‌های غذا خوردن را تغییر دهند و غذاهای دیرهضم و پرچرب نخورند.

غذاهایی مانند شیر، پنیر در معده به خوبی هضم نمی‌شوند و کسانی هم که دچار عفونت معده هستند باید حتما از شیر و پنیر تازه استفاده کنند.

کارشناسان سنتی معتقدند: ‏ نباید سالاد را همراه با غذا خورد چون هضم غذا و سبزیجات در معده با هم فرق می کند و باعث درد معده می شود و اگر مشکل معده درد دارند باید سریع نسبت به درمان درد معده با ‏عسل‏ اقدام کنند.

معجونی برای درمان درد معده با عسل

این معجون مانند آبی بر روی آتش می‌تواند معده درد را تسکین دهد. برای درمان دل درد می‌توانید

برای برای درمان درد معده با عسل ، یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را به همراه یک قاشق غذاخوری عسل و با یک فنجان کوچک آب ترکیب کرده به تدریج بنوشید. این ترکیب یکی از بهترین راهها برای درمان درد معده با ‏عسل‏ است .

درمان درد معده با عسل

با آرد گندم و عسل و زعفران حلوا درست کنید و میل نمایید.

برای  درمان درد معده با عسل ، ریشه و برگ تازه کرفس را کوبیده و با مقدار کافی عسل مخلوط نموده و روزی سه بار هر وعده یک قاشق مربا خوری بعد از غذا میل نمایید

همچنین برای برای درمان درد معده با عسل ، شیر و عسل برای معده بسیار نافع است و روده ها را نرم میکند. به سالمندان توصیه میشود اگر میخواهند شیر در معده آنها سریع هضم شود با عسل میل نمایند.

درمان درد معده با ‏عسل‏

نظر پژوهشگران طب سنتی در مورد درمان درد معده با عسل :

مصرف ترکیب برگ آویشن شیرازی، نعنای قمی، پونه کوهی و پولک از هر کدام یک واحد و دو واحد مرزنجوش  به‌مدت ۱۰ دقیقه به‌همراه عسل موجب درمان سینوزیت، سرماخوردگی و عفونت ریه و برای درمان درد معده با عسل می‌شود.

درمان درد معده با عسل و ماست

مشکلات گوارشی می‌توانند علت درد معده صبحگاهی باشند

برای برای درمان درد معده با عسل ، ماست یونانی را با اندکی عسل ترکیب کرده و مصرف کنید. این ترکیب میتواند در تسکین سریع ناراحتی و درد شکمی صبحگاهی موثر باشد. شما میتوانید این ترکیب را هر روز در صبحانه خود مصرف کنید.

درمان درد معده با عسل و نعنا

برای درمان درد معده ، یک مشت نعنای تازه را در یک فنجان پر از آب گرم بریزید.

به مدت ۵ تا ۱۰ دقیقه خیس بخورند سپس آن را صاف کنید. کمی عسل به آن اضافه کرده و میل کنید.

علل بروز درد معده

سوء هاضمه، یبوست، درد قاعدگی، مسمومیت غذایی، حساسیت غذایی، نفخ معده، عدم تحمل لاکتوز، زخم معده، بیماری التهابی ، لگن، فتق، سنگ های صفراوی، سنگ کلیه، عفونت اداری، رفلاکس معده به مری ، آپاندیسیت

– عسل و موز نیز برای معده مفید بوده و یکی از راههای درمان درد معده است.

– سه قاشق غذاخوری پودر ریحان را در یک لیتر آب دم کنید. صاف کرده آن را با ۲۵۰ گرم عسل طبیعی دکتر گیاهی مخلوط  و روزانه سه استکان مصرف کنید.

– خوردن عسل طبیعی دکتر گیاهی با آب گرم، یکی از راههای درمان درد معده است و درد معده را برطرف می‌کند.

درمان درد معده با ‏عسل‏

– عسل دستگاه گوارش را پاک می سازد و ضد اسهال است. در تحقیقات ثابت شده اثر بسیار مفیدی برعفونت های معده با هلیکو باکتر پیلوری دارد. از این رو ضد زخم معده و دستگاه گوارش است و درمان درد معده با عسل  مفید  است

– برای زخم معده و  درمان درد معده با عسل ، روزی دو بار محلول یک لیوان شیر ولرم را با یک قاشق مرباخوری عسل بنوشید.دوستان از خواص عسل طبیعی غافل نشید.

– برای  معده درد: مخلوطی از یک چهارم قاشق مرباخوری پودر برگ بو، یک چهارم قاشق مرباخوری دانه کرفس و یک قاشق مرباخوری عسل را قبل از ناهار و شام میل کنید.

درمان درد معده با ‏عسل‏

سه قاشق عسل طبیعی را با شش لیوان آب خنک مخلوط کنید و خوب هم بزنید و سپس بخورید. باید ‏بدانید که بهتر است کل شش لیوان آب را در کمتر از ۱۵ دقیقه بخورید و پس از آن نیز به مدت یک ‏ساعت چیزی نخورید.این یکی از بهترین روش های درمان معده درد است

مطلب پیشنهادی:   خرید عسل طبیعی به روش حرفه ای ها +فیلم وعکس