روشهای درمان قطعی نقرس توسط اساتید طب سنتی+فیلم

درمان قطعی نقرس

نقرس نوعی بیماری التهاب مفصلی است که دردهای ناراحت کننده ای دارد. روش های خانگی و طبیعی برای درمان قطعی نقرس وجود دارد که به کمک آن ها می توان به سرعت این دردها را تسکین داد.

عسل طبیعی هم به دلیل اینکه pH منفی دارد یکی از مواد غذایی مفید برای مقابله با اسیداوریک محسوب می شود. جهت خرید عسل طبیعی برای درمان نقرس میتونید از طریق همین سایت اقدام کنید. زمانی که این مواد غذایی وارد بدن می شوند محیطی آلکانی خوبی مهیا می کنند که بدن بتواند پورین را در آرامش کامل دفع کند. برای بهره مندی بیشتر از ترکیب عسل و لیموترش پیشنهاد می شود که جوشانده ای با این دو ماده غذایی مفید تهیه کرده و در طول روز میل کنید که از بهترین روشها برای درمان قطعی نقرس است

درمان قطعی نقرس

برای درمان قطعی نقرس ، شما به یک لیتر آب، یک عدد لیموترش و ۳ قاشق غذاخوری عسل نیاز دارید. برای اینکار یک لیتر آب را داغ کنید و یک عدد لیموترش را با پوست داخل آن بیندازید. صبر کنید تا آب به جوش بیاید و ۲۰ دقیقه به آرامی بجوشد. در نهایت ترکیب را صاف کرده و بعد از ولرم شدن ، ۳ قاشق عسل به آن اضافه کنید.

یک فنجان از جوشانده را صبح به صورت ناشتا میل کنید. (بصورت ولرم)

یک فنجان دیگر حدود ۱۵ دقیقه بعد از ناهار بنوشید.

یک فنجان دیگر نیز بعد از ظهر

آخرین فنجان را نیم ساعت بعد از شام میل کنید.

با همین روش ساده می توانید میزان اسیداوریک تان را به صورت طبیعی کاهش دهید.

درمان قطعی نقرس

سرکه سیب طبیعی که اغلب برای درمان سردرد و اسید معده استفاده می شود. در درمان قطعی نقرس و آرتریت  نیز موثر است.  اسیدیته در سرکه سیب به از بین بردن درد حاد کمک شایانی می کند همچنین با افزودن عسل طبیعی می توان به کاهش التهاب کمک کرد.

مبتلایان به نقرس برای کاهش علائم بیماریشان باید روزانه یک بار، ۲ قاشق مرباخوری از مخلوط سرکه سیب و عسل را میل کنند.

درمان قطعی نقرس

حدود ۲۰ گرم موم عسل و صمغ کاج را گرم کنید . مقداری عسل به آن اضافه نما یید . می توان به هم زده و از این ضماد روی تکه پارچه کتانی مالیده و روی شست پا قرار دهید و بدین وسیله از درد و ورم مفصل کاسته می شود.

دم کرده دارچین و زنجبیل با عسل طبیعی برای درمان قطعی نقرس بسیار مفید است

درمان قطعی نقرس – درمان گیاهی اسید اوریک بالا

۵ یا ۶ برگ گزنه را تمیز کنید، در قوری بگذراید و آب جوش به آن اضافه کنید و ده دقیقه اجازه بدهید تا دم بکشد و صبر کنید تا خنک شود و مقداری عسل طبیعی به آن اضافه کنید و هر روز دو فنجان از این نوشیدنی را نوش جان کنید

درمان قطعی نقرس – شربت ضد نقرس

برای درمان قطعی نقرس ، آب‏میوه‏ ها و عرقیات را ۱۰ دقیقه روى شعله ملایم گرم کنید، سپس مقدارى عسل طبیعی اضافه کنید  و میل بفرمایید

مقدرای شنبلیله را در ظرفی سفالی بریزید و مقداری سرکه روی آن بریزید سپس روی آتش بگذارید

تا بجوشد و پس از ولرم شدن مقداری عسل طبیعی اضافه کنید و آن را هنگام درد بر مفصل بگذارید

درمان قطعی نقرس – درمان جدید نقرس

برای درمان قطعی نقرس باید ترکیب سرنجان، هلیله سیاه، پوست هلیله زرد و مقدار خیلی کمی صبر زرد را با عسل مخلوط و این ترکیب را به شکل قرص درست  و  روزانه ۳ بار، هر بار ۲ عدد قرص را به مدت یک هفته مصرف کنند.

میوه هایی که در درمان قطعی نقرس معجزه می کنند

نوشیدن آب میوه‌های طبیعی مانند آب انگور، گیلاس و آلبالو و مصرف میوه‌هایی مانند هندوانه، سیب درختی و لیمو شیرین برای درمان قطعی نقرس مفید است.

درمان قطعی نقرس – درمان دائمی نقرس

افرادی که به بیماری نقرس مبتلا هستند برای درمان قطعی نقرس  ۳۰ عدد فندق و یک قاشق عسل طبیعی را با یک لیوان شیر مخلوط .

کنند و همراه صبحانه میل کنند.

درمان قطعی نقرس – درمان نقرس با سماق

بهترین داروی ضد نقرس سماق است یک قاشق همراه صبحانه ، نهار و شام با غذا یا آب تمامی علایم نقرس را از بین می برد .

درمان قطعی نقرس – ورزش برای درمان نقرس

معمولاٌ در ورزشکاران نقرس اتفاق نمی‌افتد

از آن‌جا که چاقی با نقرس مرتبط است، اگر شما در حال تلاش برای درمان نقرس هستید، ورزش کردن می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد

سرکه سیب و نوشیدنی های عسل، همچنین به عنوان Honegar شناخته شده است، یک درمان خانگی موثر برای نقرس است. این شامل اسید آمینه های ضروری و مواد معدنی مانند پتاسیم، کلسیم و آهن است که کمک می کند تا سم زدایی ها را از بین ببرد، از بین بردن زباله و آب اضافی از بدن. نوشیدنی قلیایی خون اسیدی را نرمال می کند، سطوح pH بدن را متعادل می کند و شانس تشکیل اسید اوریک را از بین می برد. مصرف منظم تونیک کمک می کند تا کریستال های اسید اوریک را از بین ببرد و از بروز آن جلوگیری کند. خواص ضد التهابی آن باعث تسکین التهاب و کاهش تورم و میزان غنی آن اسید استیک می شود و اسید مالیک به حل کردن اسید اوریک در جریان خون و درد امدادی.

آماده سازی

۱٫ ۱ قاشق سوپخوری سرکه سیب . (توجه داشته باشید: برای بهترین نتایج، سرکه سیب سیر طبیعی، خام، بدون پاستوریزه و نوشیدنی را با مادر، یک ماده کریستالی ابری که در انتهای شیشه قرار دارد پیدا کنید. سرکه با مادر حاوی مقادیر بیشتری از اسید استیک است. از شر سیب سیب نترسید. سرکه که روشن است به طوری که بسیار پردازش شده و فیلتر شده است.)

۲٫ ۱ قاشق چای خوری عسل خام

۳٫ هر دو ماده را در یک لیوان آب مخلوط کنید.

۴٫ به طور منظم سه بار در روز، بعد از صبحانه، ناهار و قبل از خواب مصرف کنید

عسل برای هزاران سال در پزشکی آیورودا مورد استفاده قرار گرفته است و همچنین یک عنصر کلیدی در بیش از ۶۰۰ روش در متون هندسی باستان است. حتی مصری های باستانی، خواص دارویی عسل حاوی عسل تقریبا در تمام داروهای آنها توضیح داده شده است. این نیز به عنوان یک هدیه در کتاب مقدس داده شده است. عسل یک ضد باکتری قوی، ضد ویروسی و ضد قارچی است و بسیار مغذی است؛ شما می توانید آن را چند ویتامین طبیعی نامید، زیرا حاوی B1، B2، B3، B5، B6، C، منیزیم، پتاسیم، کلسیم، سدیم، روی، آهن، گوگرد و فسفات. این یکی از مواد شیمایی ترین سیاره زمین است!

این مزایای سلامت عسل تنها در عسل خام یافت می شود که اگر عسل پاستوریزه شده باشد (گرما پردازش شده)، اجزای سودمند عسل را از بین می برد، بنابراین مطمئن شوید برچسب را با دقت بخوانید. به عنوان یک قاعده کلی از شستشو، عسل تیره تر، برای شما سالم تر است. بسیاری از عسل پاستوریزه نیز گرده را حذف می کند. بنابراین اگر بخواهید، فقط عسل خام و محلی را از یک کشاورز خریداری کنید.

عسل خام بهترین نوشیدنی طبیعی است که برای مبتلا به نقرس استفاده می شود که در شاخص گلیسمی متوسط ​​۳۰-۴۰ قرار دارد و آن را در انتهای پایین محدوده گلیسمی قرار می دهد. بیشتر عسل های پاستوریزه تجاری در بازار معمولا بین ۵۵ تا ۸۰ در شاخص بسیار بالا است. البته اگر مقادیر زیادی از شیرینی ها را بخورید، قند خون خود را افزایش می دهید، بنابراین فقط در مورد اعتدال لطفا. عسل غذای پوری بالا نیست، بنابراین خوردن آن در مقادیر کم، حملات نقرس را تحریک نمی کند، اما اگر شما قصد انتخاب یک شیرین کننده برای شیرین کردن بلغور جو دوسر خود را در طول صبحانه یا بعد از ظهر چای خود دارید، عسل خام باید انتخاب شود برای مبتلا به نقرس .

بسیاری از افرادی که از نقرس و آرتریت رنج می برند، با دارچین و عسل یا سرکه سیب سرخ شده و عسل مخلوط شده در آب گرم برای درمان نشانه های نقرس و آرتریت استفاده می کنند. باید این را به طور منظم برای دیدن نتایج به نوشیدن. یک مطالعه از دانشگاه کپنهاگ بیماران آرتروز خود را با ترکیب یک قاشق غذاخوری خام عسل و نیم قاشق چای خوری پودر دارچین درست قبل از صبحانه دریافتند که پس از یک هفته از ۲۰۰ بیمار، ۷۳ مورد از علائم آنها رهایی یافتند، پس از پیاده روی بدون درد بعد از یک ماه. دارچین و عسل هم مخلوط شده اند نیز توسط پزشکی آیورودا ترویج می شوند. این درمان همچنین می تواند به صورت موضعی به منطقه دردناک و ماساژ در پوست استفاده می شود.

اجتناب از شکر و سایر شیرینی های مصنوعی و اگر دندان شیرین داشته باشید، عسل کمی خام میتواند شگفتی هایی در رژیم غذایی خوراکی ایجاد کند.

راه های طبیعی برای کاهش اسید اوریک

مصرف سرکه و عسل سطوح اسید اوریک را افزایش نمیدهد، بنابراین اضافه کردن آن به رژیم غذایی شما باعث نمیشود که وضعیت شما بدتر شود. با این وجود، راه های طبیعی دیگری برای کاهش میزان اسید اوریک وجود دارد که نیازی به مصرف یک مخلوط سرکه ندارند.

شما می توانید با محدود کردن غذاهایی با پوریین بالا مانند گوشت ارگان و ماهی های مختلف، از جمله آنچوی، شاه ماهی و خرچنگ شروع کنید. همچنین به شما کمک می کند که مصرف غذاهای فرآوری شده و نوشابه های حاوی شربت ذرت فروکتوز بالا را محدود کنید که ممکن است سطوح اسید اوریک را افزایش دهد.

در عوض، رژیم غذایی خود را با مقدار زیادی میوه و سبزیجات، به ویژه آنهایی که غنی از ویتامین C هستند، پر کنید، که ممکن است باعث کاهش اسید اوریک و نشاسته های سالم مانند دانه های کامل شود.