راهکارهای فوق العاده برای درمان خارش واژن با عسل +فیلم وعکس ‏

درمان خارش واژن با عسل ‏

زنان در تمام سنین هر از گاهی از خارش واژن رنج می برند . خارش  و  سوزش در ناحیه حساس می تواند بسیار ناراحت کننده باشد . سوزش و خارش واژن مشکلی است جدی که بایستی درمان شود یکی از  راههای درمان طبیعی و خانگی برای این مشکل درمان خارش واژن با عسل است

تحقیقات جدید و مکرری درباره تأثیر عسل طبیعی برای درمان عفونت های زنانه انجام شده است و نتایج نشان می‌دهد که عسل ماده طبیعی مفید برای درمان عفونت های زنانه است

عسل خاصیت تسکین دهنده دارد و می تواند التهاب و خارش و سوزش را کم کند و در درمان خارش واژن با عسل موثر است

بهترین روش طبیعی ، درمان خارش واژن با عسل است زیرا طبع گرم و خواص ضد باکتری ، ضد التهاب و التیام بخش بودن عسل موجب رسیدن به بهترین نتیجه و از بین بردن خارش و عفونت واژن میشود .

درمان خارش واژن با عسل – عسل درمانی زخم دهانه رحم

به دنبال توصیه پزشکان و محققان استفاده از گیاهانی مانند سیر ، دارچین ، پوست گردو و یا روغن گیاهان دارویی ، همراه با عسل برای درمان خارش بسیار مناسب است و درمان خارش واژن با عسل ، یک درمان عالی و قوی برای بیماری  های رحم و دستگاه تناسلی بانوان میباشد .

برای درمان خارش واژن با عسل ، مقداری پودر  دارچین تازه را با مقداری عسل  طبیعی مخلوط کرده و درون محل قرار دهید این ماده برای کشتن باکتری ها بسیار موثر عمل میکند

درمان خارش واژن با عسل – درمان عفونت واژن با سیر

برای درمان خارش واژن با عسل ، چند حبه سیر را در مخلوط کن له کنید و اجازه دهید ده دقیقه به همان حال بماند تا مواد شیمیایی قوی آن آزاد شوند پس از زمان گفته شده عسل را به آن اضافه نموده و به راحتی به واژن اعمال کنید

برای رفع عفونت و درمان خارش واژن با عسل  ، دو قاشق مرباخوری (۱۰ گرم) رازیانه و دو قاشق غذاخوری گل ختمی سفید (۱۰ گرم) تو سه لیوان آب دم کرده و با عسل بعد از ولرم شدن شیرین کرده، و ۱۴ روز بخورید.

درمان خارش واژن با عسل – درمان عفونت رحم با داروهای گیاهی

عسل  طبیعی داروی  موثر ی برای درمان خارش واژن در بارداری و درمان خانگی عفونت رحم است . عسل دارای خواص ضد قارچی و ضد باکتریای بوده و کمک می کند که از شر عفونت های میکروبی دردسر ساز خلاص شوید و درمان خارش واژن با عسل بهترین گزینه است.

سرکه سیب درمان مناسبی برای خارش واژن است

۲برای درمان خارش واژن با عسل  ،  قاشق از سرکه سیب خالص و تصفیه نشده را داخل یک لیوان آب گرم مخلوط کنید و روزانه ۲ بار واژن را با آن شستشو دهید.

درمان خارش واژن با عسل

عسل طبیعی را به عنوان یک پماد در منطقه آسیب دیده اعمال کنید . آن را حدود ۳۰ دقیقه بگذارید بماند ، سپس حمام آب گرم بگیرید  و این روش یکی از روشهای طبیعی درمان خارش واژن با عسل است.

برای درمان خارش واژن با عسل ، میتوانید دو بار در روز ۱ تا ۲ قاشق غذا خوری عسل همراه با یک لیوان آب گرم بخورید .

برای درمان خارش واژن با عسل  ، با استفاده از آب گرم و عسل طبیعی واژن را شستشو دهید و منطقه را کامل خشک کنید

درمان خارش واژن با عسل

عسل و دارچین یکی از روش‌های درمانی خوبی است که واقعاً باعث توقف عفونت قارچی می‌شود و یکی از روشهای موثر درمان خارش واژن با عسل  است

۱ قاشق غذاخوری سرکه سیب خام و فیلتر نشده را با ۱ قاشق چایخوری عسل خام  و یک لیوان آب گرم مخلوط کنید و آن را دو بار در روز بنوشید.

درمان خارش واژن با عسل

یک لیوان آب را جوشانده و سپس اجازه دهید تا ولرم شود،بعد یک قاشق غذا خوری عسل طبیعی را اضافه کرده و خوب هم بزنید تا کاملا محلول شود.، واژن را قبل از صبحانه و  شب قبل از خواب شستشو دهید.

روزانه یک قاشق غذا خوری پونه کوهی و یک قاشق غذا خوری نعناع را با سه لیوان آب جوش در قوری چینی ریخته و به مدت۳۰ دقیقه دم کنید و یک روز در میان با عسل شیرین کرده و میل کنید

درمان خارش واژن با عسل

برای درمان خارش واژن با عسل  ، چهار عدد لیمو عمانی را خرد کرده، با ۳ لیوان آب جوش در قوری چینی به مدت ۳۰ دقیقه دم کنید، سپس با عسل شیرین کنید و در طول روز  میل بفرمایید

برای درمان عفونت ادراری و مجاری ادرار و درمان خارش واژن با عسل ، روزی دو یا سه لیوان شربت عسل طبیعی بخورید.

نبات، قند،شکر،شیرینی جات قنادی و شکلات نخورید و  همچنین روزی دو بار مجرای ادرار را با آب ولرم و عسل شستشو دهید.

درمان خارش واژن با عسل

برای خارش واژن با عسل ، یک قاشق غذاخوری پونه کوهی و یک قاشق غذاخوری آویشن شیرازی را به همراه سه لیوان آب جوش در یک قوری چینی به مدت سی دقیقه دم کرده (علامت دم شدن آن، ته نشین شدن برگهای پونه است ) ، سپس با عسل طبیعی شیرین کرده و گرم گرم میل کنید